donderdag 25 april 2013

Opnieuw hallo, na een lange radiostilte!

Ja, het is wel eventjes stilletjes geweest hier.

Misschien volgde u mij al, op rakketak.blogspot.com.

Zoals u dan misschien ook gelezen hebt, werd de RAKKETAK stoffenwebshop recent overgenomen door Joke, ik ben er zeker van dat Joke dat geweldig gaat doen, en dat we binnenkort weer prachtige stofjes kunnen vinden op www.rakketak.be

Maar doordat ik niet langer iets te maken heb met de RAKKETAK stoffenwebshop, was het maar wat vreemd dat de RAKKETAK blog dan wel zou blijven bestaan, los van de webshop. Dus besloot ik mijn blog af te sluiten, en te starten met een "schone lei", aangezien wij nu ook een beetje een nieuwe start gemaakt hebben.

Volgers van het eerste uur zullen ook nog wel gelezen hebben dat ik in blijde verwachting was van "Fiep", mijn eerste kindje.

Op 30 januari 2013, enkele dagen na de uitgerekende datum, toen we er stilaan van overtuigd geraakten dat ze er nooooooit nog zou uitkomen, werd Fien geboren, in sneltreinvaart. Amper 2,5u nadat we in het ziekenhuis aankwamen had ik haar in mijn armen. Het begin van een nieuw tijdperk...


Jammer genoeg kon ik niet al mijn oudere blogberichten behouden bij het starten van een nieuwe blog. De handleidingen die ik maakte heb ik wel gekopieerd, en vindt u ook hier terug. En verder beginnen we weer helemaal van voor af aan.

Een nieuwe start kan verfrissend zijn :)

7 opmerkingen:

  1. Proficiat :-) en hihi, ik was altijd een fan van "Fiep" want mijn dochter heet Phoebe en we noemen haar vaak Fiep of Fiepje als bijnaam ;-) enne, Fien is ook een keimooie naam trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dochter heb je gekregen! Wat een mooi nieuw begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome back!
    Dikke proficiat met je dochter Fien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met je nieuw begin en een dikke proficiat met je prachtige dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug, en proficiat met je prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je dochtertje.
    Ik las af en toe Rakketak. En sinds eind vorig jaar heb ik zelf een blogje (en ik volg je nu)
    Nu ik de cosmobag wilde maken wist ik dat er eens een tutorial van werd gemaakt.
    Maar de link was weg. Gelukkig stuurde google me terug naar jou :-D me happy!
    Nu eerst het boek bij Bol kopen.

    BeantwoordenVerwijderen